شرکت های زیادی در زمینه پخش محصولات به سوپرمارکت ها و مراکز فروش در حال فعالیت هستند. روش دریافت سفارش آنها معمولا با ارسال بازاریاب ها و با حضو فیزیکی آنها در سوپرمارکت ها و مراکز خرید امکان پذیر است. معمولا بازاریاب های هزینه زیادی می گیرند و گاهی راندمان و برنامه ریزی آنها سخت است. همچنین پس از دریافت سفارش نیاز به وارد کرد سفارش به نرم افزارهای حسابداری است تا فاکتورهای فروش و انبارداری صادر شود. در این میان نرم افزار پخش مویرگی یا نرم افزار توزیع و پخش می تواند این فرایند بسیار آسان و دقیق نماید.
اپلیکیشن دریافت سفارشات پخش
شرکت تبریزاپس برای حل این مشکل و افزایش راندمان شرکتهای پخش اقدام به طراحی و برنامه نویسی اپلیکیشن دریافت سفارشات پخش کرده است. با استفاده از این اپلیکیشن دیگر نیازی به حضور فیزیکی بازاریاب یا تماس تلفنی از طرف سوپرمارکت نخواهد بود. تنها کافی است که سفارش توسط اپلیکیشن ارسال شود.
مزایای اپلیکیشن مدیریت پخش
- مشاهده قیمت ها
- دسته بندی محصولات
- مشاهده تصاویر و توضیحات
- ثبت نام آسان با از طریق پیامک
- مدیریت انبار
- مدیریت سفارشات
- مدیریت مشتریان
- مشاهده مکان سوپرمارکت در نقشه
- امکان غیرفعال کردن مشتری
- صدور فاکتور
- تعریف آسان انواع محصولات
- ثبت دریافت و پرداخت
- آمار و حساب سود و زیان
- موجود یا ناموجود کردن محصول
- تعریف قیمت بسته ای و دانه ای
- قیمت بسته ای و دانه ای
- …
می توانیم بر اساس نیاز شما اپلیکیشن را کاملا اختصاصی کنیم
در صورت نیاز می توانیم طراحی گرافیکی کاملا اختصاصی با امکانات مدنظر شما را طراحی و برنامه نویسی کنیم. حتما ایده ها و یا مشکلاتی دارید که نیاز دارید شرکتی به طور اختصاصی برای شما اپلیکیشن طراحی کند.
مدت زمان آمادسازی اپلیکیشن
یک هفته کاری
هزینه اپلیکیشن
دو گزینه وجود دارد: پرداخت سالانه یا خرید کامل برنامه
- اشتراک سالانه ۵ میلیون تومان
- خرید کامل محصول: ۱۵ میلیون تومان
پشتیبانی کامل تلفنی
شرکت تبریزاپس همه به دنبال رضایت خاطر مشتریان خود است. ما همواره سعی می کنیم هرگونه مشکل یا سوال را به سرعت رفع کنیم تا مطمئن شویم محصولات ما به درستی نیازهای مشتریان را برطرف می کنند.